+38 (097) 020 62 47
+38 (063) 680 80 62
0
0

Ваш кошик порожній :(
Часто задавані питання

Ми для Вас зібрали найчастіші запитання та відповіді на них.

Питання Відповідь
Питання 1 Чи співпрацюєте ви з сервісними центрами? Для гарантійного обслуговування товару, придбаного в нашому інтернет-магазині, Ви можете звернутися безпосередньо в офіційний сервісний центр виробника або у філію інтернет-магазину. З подробицями гарантійного обслуговування ви можете ознайомитися на сторінці "Гарантія і сервіс".
Питання 2 Чи працюєте ви за безготівковим розрахунком і чи є платником ПДВ? Ціни на сайті вказані з урахуванням ПДВ. Оплата за безготівковим розрахунком можлива по рахунку-фактурі через будь-яке відділення банку (для юр. і физ. облич) або пластиковими картами Visa, MasterCard безпосередньо проконсультувавшись з нашими менеджерами.
Питання 2 У які міста є у вас доставка? Інтернет-магазин VIPSTORE працює по усій території України. Оплата можлива як за безготівковим розрахунком, картами Visa/Master Card, так і наличными за фактом доставки замовлення (оплата кур'єрові перевізника). Термін доставки замовленого товару - від 1 до 3 днів. Зверніть увагу! Товар доставляється в усі міста де є точки видачі "Нової Пошти".
Питання 2 Що робити, якщо товар мені не привезли або він виявився пошкодженим? Перед відправкою товар перевіряється і страхується на повну вартість. При отриманні товару ви можете його перевірити на наявність ушкоджень і на місці пред'явити претензії службі доставки. Служба відшкодовує заподіяний збиток, якщо він був причинний з її вини. Якщо товар по витікання чотирьох днів з моменту замовлення (і оплати рахунку-фактури у разі безготівкового замовлення або оплати картами Visa і Master card) вам не привезли - подзвоните в службу доставки по телефону (097) 020-62-47, назвіть номер і дату замовлення. Якщо вам не вдасться з'ясувати причини затримки товару у служби доставки - подзвоните нам по телефону (050) 934 89 69, ми постараємося вам допомогти.
Питання 2 Чи можу я обміняти або повернути куплений товар? Обмін і повернення товару, купленого в інтернет-магазині VIPSTORE, здійснюється відповідно до "Закону про захист прав споживачів". З подробицями обміну і повернення товару Ви можете ознайомитися на сторінці "Гарантія і сервіс" Обмін і повернення товару відбувається при попередньому узгодженні по телефону (097) 020-62-47. Товари сертифіковані і мають офіційну гарантію виробника. Термін гарантійного обслуговування вказується на сторінці товару.
Питання 2 Як я можу переконатися в тому, що Ви отримали моє замовлення і що він буде оброблений? Після оформлення замовлення на сайті, за вказаною Вами адресою електронної пошти, прийдет лист з № замовлення. Тому, якщо Ви оформили замовлення на сайті, будь ласка перевіряйте електронну пошту.
Питання 2 Впродовж якого часу Ви обробите моє замовлення Замовлення обробляються, як правило, в день вступу, в робочі дні наші консультанти зв'язуються по вказаних контактах в найкоротші терміни після оформлення замовлення.
Питання 2 Впродовж якого часу Ви відправите моє замовлення? Як правило, відправка здійснюється в день замовлення або наступного дня.
Питання 2 Як я можу дізнатися, чи відправлений замовлений мною товар? Після того, як ми відправили замовлення, Ви отримаєте SMS- сполучення з номером декларації і датою доставки на вказаний при оформленні замовлення номер телефону.
Питання 2 Якими способами Ви можете здійснити доставку по Україні? Ми відправляємо товар службою доставки "Нова Пошта".
Питання 2 Які терміни і вартість доставки у кур'єрської служби по Україні? Служби доставки зазвичай доставляють замовлений Вами товар в течії 1-2 робочих днів. Дата доставки вказується в SMS- повідомленні, яке Ви отримаєте після відправки товару. Вартість доставки залежить від форми оплати і вартості товару.
Питання 2 Чи є доставка по Києву? У нас працює кур'єрська служба по Києву, яка здійснює доставку тільки по правому берегу. Зверніть увагу, що доставка здійснюється ТІЛЬКИ ДО ВХОДУ У БУДІВЛЮ (у під'їзд або будинок кур'єр заходити не буде).
Питання 2 У які населені пункти здійснюється доставка? Доставка здійснюється в усі міста України, де є відділення служби "Нова Пошта".
Питання 2 Які терміни і вартість доставки у кур'єрської служби по Києву? Доставка по Києву робиться наступного дня після оформлення замовлення (виключення обмовляються з нашим консультантом) з 9.00 до 18. 00 годин (ПН-ПТ)
Питання 2 Як я можу отримати консультацію з технічних питань про ваш товар? Детальні технічні параметри, опис і інструкцію до товару Ви можете знайти на сторіночці самого товару. Крім того, для отримання консультації, завжди можна зв'язатися з нашими менеджерами. Відповідь на вузькоспеціалізоване питання може зайняти деякий час, оскільки асортимент товару на нашому сайті украй широкий, а одна людина фізично не здатна мати абсолютно усієї інформації про нього. Наша мета - грамотне і якісне інформування з питання, що цікавить Вас.
Питання 2 Як я можу отримати знижку? Перший і вірний спосіб отримати знижку - оформити замовлення зі знижкою "Оплата на карту Visa" яка знаходиться при оформленні замовлення.
Питання 2 Як связатся з консультантами вашого інтернет-магазину? Усі контактні дані вказані у верхній частині сайту. Зверніть увагу, щоб знайти потрібний - зайдіть в той розділ сайту, де знаходиться товар, який Ви плануєте купити або отримати по ньому консультацію.
Питання 2 Як можна сплатити своє замовлення? Варіанти оплати : післяплатою - якщо товар доставляє "Нова Пошта" (це означає, що Ви можете сплатити товар при отриманні), безготівковим платежем - сплатити рахунок у відділенні Приватбанку або переказати кошти на карту (з Вас не утримуватиметься комісія!).
Питання 2 Чим ваш магазин відрізняється від інших? Інтернет-магазин VIPSTORE є унікальним у своєму роді з кількох причин: ми відправляємо автоелектроніку по всій країні післяплатою (оплата при отриманні), ми співпрацюємо безпосередньо з виробниками вітчизняної продукції і генеральними дистриб'юторами зарубіжних компаній, ми надаємо зареєстрованим користувачам довічні знижки на усі товари з асортименту нашого інтернет-магазину.
Модули для Opencart